roadtrip!


Halli hallå era naveltussar! (som jag så fint kallar min vän Jonas) :) eller navelludd funkar också ;)

Idag gick jag upp tiiidigt, så käkade jag frukost sen åkte jag och Felicia till Skien och fixade ett D-nummer till mig på skattekontoret och sedan blev det en lång shoppingtur på Herkules köpcenter, så åkte vi även ut till en second hand butik, jag som aldrig någonsin brukar köpa saker där eller ens haft tanken, köpte idag en rosa/vit hoodie för 49 kr! Felicia köpte typ 4 par jeans för 10 kr styck som hon ska göra om till shorts..kommer bli nice!

Vi lånade en bil från jobbet (sötaste bilen ever) En mini cooper!

Kommer dröja säkert 2-3 veckor innan jag har mitt norska bankomatkort, så sjukt segt att vänta på saker!
Får nog ta ut ett förskott på lönen ;)

Igår hade jag 2 riktigt trevliga herrar som dricksade sjukt bra :) jisses, vilken skillnad på Svenskar och Norksar när dom lägger dricks!

Nu ska jag göra mig klar för jobbet och fixa lite annat..hej svejs!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0