:)



Oh yes, här har ni mitt nya hem! Trivs som fisken i vattnet här...sjukt fint! Är som att leva i ett vykort..ska ta mer bilder så fort jag har tid! Just nu är det bara jobb och ca 10 timmars sömn per natt som gäller ;)

Idag börjar jag dock jobba 14.00 vilket är jätteskönt :) Har setat på balkongen och solat lite, men har fortfarande sån fruktansvärt jobbig och slemmig hosta så får nog ta det lite lungt i solen..jobbar ju trots allt ute hela dagarna, så jag får nog tillräckligt med sol på mig ändå ;) Kommer få en snygg t-shirt bränna i år! Tro mig, har redan fått snygga ränder..yeey!

Allt har gått så fruktansvärt fort, men känns som jag kommit in i allt rätt bra på 2 dagar! :) 

BTW: Finns en sjuuukt söt norsk kille på jobbet :D Och en annan norsk kille förstår typ aldrig vad jag säger :P
Igår stängde den ena kocken in mig i kylen och släckte lampan också så jag spillde ut lite dressing på golvet och på hela min arm..haha! Blev nog lite chockad tror jag :P

Nu ska jag fixa lite annat!

Hoppas ni mår bra & glad påsk på er!

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0