Brevik



Hit flyttar jag på torsdag - på obetämd tid..fast jag tror det blir till slutet av augusti som det står i kontraktet..om jag inte trivs väldigt bra och vill passa på att tjäna mer cash! Vi får se..jag är ju inte den bästa på att planera. Så det kan gå hur som helst :P

Jag är så nöjd att jag äntligen tagit ett beslut och att jag är back on track om några dagar..ska bli såå skönt att komma in i arbetslivet igen, ni förstår inte hur mycket jag har längtat!!

Jag är glad att jag inte åkte ner till Cypern och jobbade, jag kan ju alltid åka ner på semester ;)

/M


Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

godkväll<3 sötis <3

2011-04-18 @ 00:23:11
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0