Beslutsångest


Som jag sa till mina vänner igår när jag skulle parkera uppe vid Lugnet

"jag får jämt sån beslutsångest när jag ska parkera någonstans.."

Då kan ni ju tänka hur jag har det just nu! Har fått många jobb erbjudanden (dock inte i Dalarna)
Men lite utspritt (och dessutom bra jobb som skulle ge mig bra erfarenhet och se bra ut på mitt CV för framtiden) men vad ska man välja? Nu kommer jag till den här korsningen igen och inte vet vilken väg jag ska välja..

Sjukt jobbigt och svårt..och det värsta av allt är att jag måste bestämma mig idag! Typ nu.

Jag vill ju åka, jag vet att det är som mitt andra hem och att jag skulle må bra och kunna tjäna en slant och göra nåt vettigt fram till hösten..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0