Adios!


Jag och sis satt i bilen:

Jag: Hon framför i epa traktorn flaxar mer med händerna och pratar än vad hon kan köra..
Sis: Men det är ju för att hon pratar teckenspråk!
Jag: haha, nej...

(jag lovar..det var 3 stycken tjejer i den bilen och alla pratade och flaxade lika mycket, men inte fan pratade dom teckenspråk!) Visst att en epa går SAKTA, men ögonen på vägen och gasa lite mer, tack!

Imorgon packar jag fan min stora resväska, varför tänka så mycket? Bara kör, kör på magkänslan!
Jag kanske inte vill leva ett "normalt" liv än? Visst, jag vill ha ett fast jobb, en pojkvän, en schyst lägenhet och börja tänka mer på framtiden..MEN, jag är inte redo än. Jag vill leva och ha roligt, och göra sånt jag tycker om!

Imorgon bokar jag fan biljetten...på återseende Sverige ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0