lunch och middag med mina tjejer!


På två dagar har jag väl jobbat ca 24 h och igår var jag mer död än levande när jag kom hem, sjuk och totalt slut efter två riktigt hårda och stressiga dagar på jobbet! Jobbade över 3 h igår för vi låg efter så mycket..men jag och Linn fixade biffen igår kväll :) kanske inte den roligaste fredags sysslan och stå i ett kök och preppa grönsaker, mm. Haha, men man får göra det skoj!

Idag tog jag lite sovmorgon (välbehövlig) sådan..sen blev jag bjuden på lunch av Lauren, så jag Lola och Annika åt en god böngryta med ris! Och ikväll är vi bjudna på middag hemma hos Rebecka i Mölndal, så vi ska dit runt 18.00 tiden och vi tar även med dessert så de blir 2 eller 3 rätters ikväll! Umgås med våran favorit tjej, sen ska jag åka hem och vila upp mig inför ännu en dag på landvetter!

Kommer upp lite pics senare från middagen :)

På måndag ska jag ringa doktorn, slå två flugor i en smäll!

Nu ska jag söka några jobb, sen göra mig klar för en lugn kväll!

Hoppas ni mår bra!


Kommentarer
Postat av: Hej, Vilken grym blogg du har. Du får gärna vara med i min bloggtävling som du hittar på: http://prisa.se/2010/09/21/vinn-valfri-upplevelse-ifran-upplevelse-com/ Du kan vinna en valfri upplevelse ifrån Upplevelse.com Hoppas på din medverkan :) <3

Hej,



Vilken grym blogg du har. Du får gärna vara med i min bloggtävling som du hittar på: http://prisa.se/2010/09/21/vinn-valfri-upplevelse-ifran-upplevelse-com/



Du kan vinna en valfri upplevelse ifrån Upplevelse.com



Hoppas på din medverkan :)



<3

2010-09-26 @ 12:32:44
URL: http://prisa.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0