Vill packa resväskan och dra..


Haft en sjukt tråkig vecka hittils, ge mig jobb!!!!

Fast idag hade jag en mycket trevlig dag, käkade lunch o drack kaffe på maaaten :P Med Annika, sen drog vi in till stan och mötte upp Marie :) kärt återseende! Så fin och bra tjej de där på alla sätt och vis!
Sen åkte jag och hälsade på min Lauren, all kärlek till dig gumman! Vi finns här för dig, alltid!

Och jag har gjort 2 jävligt bra funderingar hittils denna vecka, (och även "påbörjat" dessa, det blir att man funderar mycket när jag är ledig och jag kommer på så jävla bra saker ibland, fan stolt över mig själv asså! :)

Mitt nya motto lyder "lägger ner allt bakom mig och ser framåt" behöver nog inte gå in mer på detalj vad detta gäller, men syftar väl såklart på en viss karl som styrt mycket jag gjort dom senaste månaderna..inte lätt när man är kär! Men livet i det stora hela egentligen..vad trött man är ibland som bara ser på gamla saker och vad man kunde gjort istället, blicka framåt och må bra, säger jag bara! Tänk inte så mycket på vad andra säger, eller gör..kör ditt eget race och var stolt!

Väntar även på några mail som kommer styra min framtid, så spännande! :D Jag håller tummarna!
Den senaste veckan har jag bara velat packa resväskan och åka hem till Dalarna, finns vissa jag saknar så oerhört mycket just nu <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0