VILL HA!



JA TACK! Vill ha! Nästa köp kanske, om inte en vinterjacka går före? :P

Sjukt kallt ute! Annika's kommentar imorse var:

A: "Oj nu är de fan vinter ute.."
M: "Men hur kallt är det då?"
A: "2 grader"
M: "Men jag som trodde det var typ 10 minus"
A: "Nej, alltså det är 2 + grader..."

Jag tycker inte om lediga dagar längre när man bara sitter hemma och inte har så mycket viktigt för sig...man typ pillar med allt möjligt för att ha något vettigt att göra..Det gör iallafall jag, börjar med 100 olika projekt samtidigt.

Satt även och kikade på Nelly rean och hittade ett par Cheap Monday jeans som jag ville köpa, men såklart fanns dom inte i min storlek, och tydligen har dom strul med leverantören så dom vet inte om dom kommer få in fler sånna i mindre storlek :(

Fick nyss reda på att Marre kommer till Göteborg imorgon, så imorgon trotsar jag kylan och beger mig ner på stan för att träffa henne, fika & shoppa lite :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0