Vi är bombhotade


http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.8759225




(Kolla denna länken, så kul har jag en lördagskväll...haha! men nu har jag blivit lite klokare!)

Hej!

Jobbat helg och ledig imorgon, jag tänkte jag skulle hem och kolla en film ikväll och bara mysa inne, men mina ögon orkar inte hålla sig öppna..så det får nog bli sängen ganska snart :)

KUL, att Göteborg har blivit/är bombhotat..vart fan är världen på väg? Man går ju inte säker här för fem öre, ska man behöva vara rädd och tänka på sånt hela tiden :( 

Jag vill fly till en stad/ett land där man kan känna sig trygg! 
 Föresten så kom jag in på en utbildning jag sökt :) weii! BoMen jag väntar på ett annat besked först från Daaalarna..sen får vi se vad som händer!

Pratade med sis igår <3 saknar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0