JOBB!


Gokväll! :)

Helgen har varit GRYM so far..och det blir bara bättre...:) tror jag!? haha!

Hur som helst, igår var jag ledig och fikade med Annika och blev erbjuden ett jobb som jag högg direkt på :)

Och idag när jag kom till jobbet var de väl personalproblem som vanligt, en helt vanlig helg på jobbet alltså..Så jag fick springa upp och ner mellan 2 avdelningar heeela dagen, helt slut! :S jobbat för 2 personer idag..så kan det gå!

Sen hann jag hem o duscha, byta kläder, äta och umgås lite med Annika, Lauren, Pontus!
Sen åkte Lauren till jobbet, sen åkte Annika, och snart ska jag åka :P Vi jobbar tillsammans!!!!! :D love it!
Jag är så peppad! Jag och Annika står i garderoben ikväll på Gamle Port på Kungsportplatsen...weiii, sväng förbi om ni är i närheten vet ja! :)

Hinner sova ca 2-3 timmar imorgon bitti, sen är de dags att åka till Landvetter och jobba igen :P Blir la 26 timmar totalt lördag och söndag som jag ska jobba! wiho! Blir att lägga sig tidigt imorgon kväll! :D

Nu ska jag gå till vagnen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0