With out passion you dont have energy, with out energy you have nothing

"With out passion you dont have energy, with out energy you have nothing"

Så sant!

Har jobbat på Svenska Mässan idag nere i källaren och packat påsar till alla besökare..Vilket bra team vi var :) Snabbt gick det! Ca 3000 påsar gjorde vi, sätta upp påsar, lägga i servett, loka, chockladbit, frukt, vika igen, lägga på vagn, köra iväg upp till mässan!

Nu har jag haft lite break och åkte hem efter lunchen och umgicks med Annika, drack lite kaffe och fixat lite. Nu väntar jag på Lauren så hon kommer in i lägenheten, sen ska jag åka in till stan och göra 2 ärenden, ska lämna min tidsrapport på kontoret och in på HM och kolla rean en sväng :) Sen ska jag till jobbet igen där jag ska provjobba lite ikväll :)

Snart är det HELG igen...och gissa vad? Jag älskar det! :D Har dock inte fått veta än om jag ska jobba eller inte, jag hoppas verkligen det! Jag håller tummarna att jag får nåt jobb samtal idag eller imorgon! :)

Annars blir det lungt i helgen, lite tv-spels kväll hos K med tjejerna :)

Puss


Kommentarer
Postat av: Maddiiieek (ÖREBROS STÖRSTA BLOGGERSKA)

Jag har inte gjort den ännu (a) Men jag ska göra den, har kollat upp lite priser, det är inte billigt kan jag säga :(

2010-10-15 @ 14:51:35
URL: http://maddiiieek.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0