tssss


Är riktigt nöjd med dagen, so far! Mötet gick bra :D Började med en kaffe i baren hos Johanna sen snackade jag med the big boss och det gick mer än bra! :) Passade även på att göra några viktiga ärenden när jag var inne i stan! Kände mig dock väldigt mycket "höstig" idag med svarta stövlar och en stor vit stickad halsduk (som mest bara var i vägen...) haha! Det är ganska svårt att veta hur man ska klä sig nu, ena stunden skiner solen och nästa är det jättekallt :/

Dessutom upptäckte jag att mina favorit jeans kanske inte borde användas till vardags mer, eftersom de är så urtvättade och ser tråkiga ut :( TVÄR synd! Men funkar dock till att jobba i när jag måste ha svarta byxor, som på torsdag, tex :)

Ikväll blir det att se på fotboll i stan! Blev inge träning :( haha, jag är så klumpig och sämst på att planera saker...vad är de för grej med att man måste förboka platser också? damn it!

Fick även höra en bra nyhet idag, helgerna är ju guld här i Göteborg...jobb jobb jobb :D 

Föresten, så har jag lagt på en ansökan på posten nu och väntar ivrigt på svar för en utbildning i april! 8 av 10 går vidare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0