Svullen tumme!


Det blir ovant att jobba så sjukt många timmar under en vecka när man har varit ledig i 1 månad :P
Så idag är det faktiskt guld värt att vara ledig!!! :D Trodde jag skulle provjobba idag, men har inte hört något från dom än, och på eftermiddagen är jag upptagen med annat! :D Ska nämligen till mitt gamla jobb och hälsa på, kommer bli skit kul att träffa alla goa människor igen, vi ska ta en fika med dom på kontoret sen ska vi ner på stan och möta upp Lauren och kanske Becks :) Sen får vi se vad vi tjejer hittar på ikväll, men alla ska jobba imorgon så det får bli nåt lungt :)

Nu ska jag gå och göra mig lite snygg :)

By the way, imorse vaknade jag upp med en dunkande vänster tumme och när jag tog av plåstret och kollade så
var det ett djupt köttsår och en svullen tumme som jag knappt kunde röra. Min första tanke var "shit nu måste jag ringa doktorn....IGEN, har kontaktat dom typ 3 gånger på 1 vecka nu bara..haha!" Men nu har jag pysslat om min tumme lite och den är mer rörlig! Får se hur det går...Det hände nämligen en liten olycka på jobbet i måndags. Vi hade en lunch rush och det var mycket att göra, och jag kände väl ingenting då, men sen när jag gick hem på eftermiddagen kände jag ett brännsår på min tumme ;(

Syns & hörs gott folk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0