"Sjuk"


Inatt var en tuff natt, gick och la mig 20.30 Laurens kommentar var:


"Va, ska du gå och lägga dig redan?!"
hade så ont i öronen och halsen så jag knappt kunde sova/andas...

Jag satt uppe några minuter men sen gick jag in i sovrummet med en tidning och hade tänkt läsa lite, men samtidigt som jag satt med min mobil i handen och skulle sätta alarmet (eftersom jag skulle upp ganska tidigt och jobba) så somnade jag sittandes! Utarbetad eller vad? haha! Sov ca 12 timmar inatt, och fick lov att sms:a min chef imorse och säga att jag inte alls mådde bra, och att jag inte kan jobba på hela helgen, pga. sjukdom.

Imorse ringde jag sjukvårdsuppslysningen och de sa att jag direkt skulle kontakta vårdcentralen vilket jag gjorde och fick en tid några timmar senare..Det var en helt vanlig rutinkontroll och de sa åt mig att jag var "frisk" men att jag måste vila upp mig från träning och jobb några dagar..Mitt imunförsvar är tydligen svagt för att jag aldrig tar det lungt! :P Men det är inte så lätt när jag lätt blir rastlös! Vad ska jag nu göra i flera dagar utan jobb?!

Well, nu håller jag på att städa och tvättar..och ska shoppa lite på nätet tänkte jag :D Får lön på fredag igen, wohoo! :D Ska även sätta ihop ett quiz som jag ska ha på tisdag på Gamle Port, välkomna dit!

Idag räknade jag hur många företag jag är anställd av, vågar jag ens säga det högt?
Vet inte om det är pinsamt eller positivt? Hur som helst kom jag upp i 6 stycken..och ja, jag har jobbat en hel del, och mer kommer det bli! haha!

Love / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0