Pub Quiz!


Har en stor klump i magen just nu :S Har längtat såå efter den här dagen i över en månad, så blir det bara skit av allt ;( Jaja, life goes on!? Det finns en sak jag verkligen inte har tur med här i livet, och det är kärlek!

Allt annat flyter iallafall på jävligt bra, jobb bara rullar in nu och pengarna också ;)
Idag ska jag på ett informationsmöte på stan och måste även in på banken på ett ärende! Sen ska jag möta upp Lauren och Annika, och ikväll ska jag till Gamle Port på Pub Quiz, en liten jobbintroduktion och se om det skulle vara något jag vill jobba med i framtiden, blev erbjuden det jobbet igår via telefon, eftersom tjejen ska sluta som håller i det just nu.

Har setat och väntat hela förmiddagen på att några snubbar ska komma hit och sätta upp brandvarnare i lägenheten, men dom har inte dykt upp ännu, och snart måste jag åka in till stan..to bad!

Idag ska jag även skicka in ansökan till mitt drömjobb! Tjohooo! :D Är typ 80 % chans att man får jobbet efter man skickat in ansökan :) Isåfall är det bye bye i Mars! :P

Ska käka en sallad nu sen dra in till stan, ha en fin dag alla :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0