Paradise Hotel!


Idag är det måndag - efterlängtade älskade måndag, ny vecka och hösten är här! Snart löning och livet är helt enkelt rätt bra :)

Idag ska jag in till stan och ta en fika med Nathalie, min jobbarkompis som är så himla flummig :)
Sen efter det ska jag göra ett snabbt ärende på stan och sen handla lite till våran middagsbjudning ikväll!

Lauren's mamma har nämligen fyllt år så vi har bjudit hit henne på middag ikväll, tror det blir 2 eller 3 rätters :)
Sen är det ju första avsnittet av Paradise Hotel ikväll - som vi har längtat... vi vet ju faktiskt 3 stycken som är med i år. Vilket är ganska coolt!

Jag hoppas på att få jobba mycket denna vecka - jag har så mycket energi och är rastlös över att inte ha jobbat på hela helgen!

Love / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0