Nytt jobb!


TACK REBECKA - världens omtänksamaste och sötaste Stockholmare jag känner! :)

Fick nyss ett samtal från min älskade vän Becks som jobbar på en förskola här i Göteborg, och jag ska komma dit och jobba extra imorgon med alla små underbara kids! :D

Ja...vad jobbar jag INTE med nu? Jobbar inom event, pub/nattklubb, hotell och restaurang (både varmkök, kallkök, servering) och nu förskola :)

Många bollar i luften, men precis så här vill jag ha det! Även om man blir lite slutkörd..men that's life!

Har nyss möblerat om i vardagsrummet och tror mina sambos kommer få en chock när de stiger innanför dörren ikväll, för det ligger verkligen sladdar och kablar överallt...vet inte riktigt vart jag ska göra av alla :P
Så jag tror jag överlåter resten av jobbet till Annika :P (även kallad mannen i hushållet..det är hon som är mest teknisk..) haha!

Blev dock inget möte idag för jag skulle ha varit där 14.00 men de ringde mig 13.30 och hoppades att jag var på väg, men inte så lätt när man inte fått någon för info eller vägbeskrivning, så jag hoppade det mötet faktiskt!
Jag satsar på ikväll istället, ska strax åka och möta upp Lauren i stan för en shoppingsväng!

Love / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0