Mys!


Igår hade vi en trevlig och mysig middag här hemma, blev dock lite stressade eftersom vi kom hem så sent, så det var bara att springa och handla och sätta igång med middagen!

Det här stod på menyn igår :)

* Laxfilé med creme fraiche, chevre ost och massa kryddor serverades med ris
* Chockladmousse med banan och hallon

Vi hade tänt massa ljus och hade jätte trevligt och såg på Paradise, blev faktiskt besviken..vad är det för folk som är med egentligen?!

Idag har jag två ärenden, ska till banken och finally hämta ut mitt bankomatkort :) Sen ska jag in till "jobbet"
och skriva under lite papper och försöka förhandla fram en bra jobbdeal med bossen.

Fick nyss ett samtal om att jag har ett uppdrag på torsdag, ska jobba på svenska mässan :) Blir nog riktigt skoj! Från 07-12 :) Sen hoppas jag det blir jobb hela helgen!

Inatt råkade jag sparka Annika x antal gånger :P ooops! haha! Tror jag blev lite arg för jag inte kunde sova så låg hon i vägen :P

Nu ska jag göra mig klar för en dag på stan!

Love / M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0