LYCKAD FREDAG!


Började dagen med att käka frukost med Annika, sen drog hon till jobbet, och jag fixade med lite grejer hemma i lägenheten..Sen åkte jag in till stan och mötte upp henne i Brunnsparken, sen tog vi vagnen till vårt gamla jobb och bjöd all personal på fika :) Vi hade med oss bullar och två längder vi bakat helt själva. Det uppskattades tydligen väldigt mycket av chefen :) Han sa att vi skulle belönas! Haha!

Vi var dessutom sjukt snygga, och alla sa att vi såg så annorlunda ut, men jag menar, hey...jag hade inte varit där på ett halvår ungefär! Klart man förändras :)

Sen åkte vi till brudarnas jobb och tog en fika och snackade med glada Irländare och chefen, och han erbjöd mig ett jobb! :D vore helt awesome! Ska möta upp honom ikväll, han håller i ett evangemang på cluben LUST ikväll där jag ska få lite mer information om jobbet och när jag ska få upplärning, mm :) Grymt spännande!

Nu ska jag äta en räk sallad och byta om till en snygg outfit för kvällen.

Just nu ser jag ut såhär:



Har på mig ett svart spetslinne, en lång jeans skjorta, och svarta tajta jeans!

Fick komplimanger idag att jag såg så brun och fräsh ut :) Och nån trodde jag var Italienare! Haha! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0