LOVE LIFE


LOVE LIFE - and it loves u!

Det är mitt nya måtto. Sjukt bra!

Och jag älskar livet just nu så jevla mycket, även fast vissa saker är väldigt invecklade och komplicerade just nu, men det är bara köra på ändå..jag skulle vilja sitta inne och gråta i en vecka, men vad hjälper det?

Igår hade vi världens bästa kväll - men det är hemlighets stämplat (av sekretess skäl)
Vi var iallafall VIP och ute med chefen och Park Lane's DJ :)

Sitter och väntar på att något ska hända, vad ska man göra en lördags kväll? Jag mår äntligen bra, men halsen är svullen fortfarande.. suck! Funderar på att dra ihop ett gäng och dra bowla kanske?!

Köpte btw en sjuuuukt snygg klänning igår som jag invigde igår! :)
Hittar dock ingen bild på HM's hemsida så jag kan visa...eftersom min kamera var död igår så blev det inga kort från igår heller :(

Ska ta en dush och fixa lite middag nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0