love is my only drug


Bläääää! Vad dåligt jag mår! Har mått dåligt sen jag kom hem från Cypern och det var den 6 september, så jag har varit sjuk till och från i en månad nu.. :( ska ringa sjukvårdsupplysningen imorgon igen tror jag så jag får slut på denna öronvärk, halsont, feber, hosta, mm. 

För övrigt, mitt nya citat lyder:

"10 barn nonstop i 8 timmar tar fan mer kål på en än att festa 14 dagar i rad!"

detta vet bara NI som har jobbat eller jobbar med barn, de andra förstår inte hur hårt jobb detta är. Idag är jag mer död än jag var när jag har jobbat 12 intensiva timmar i ett kök där vi hela tiden jobbar så fort vi kan...

Och jag väntar fortfarande...
love is my only drug right now...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0