Jobb!


Gick upp runt klockan 9 idag, gick direkt till tvättstugan och började tvätta, sen var det tänkt att jag skulle ut och jobba lite, men jag hade verkligen ingen energi alls! Istället lagade jag pannkakor till mig och Annika, sen gick vi och handlade sen blev det lite Gossip Girl och sen somnade jag och sov fram till 19.30 och då blev det såklart Paradise Hotel, vilken tajming att jag vaknade precis då, va :)

Har precis duschat och käkat en macka, ska nämligen jobba natt idag, börjar 24 och jobbar till 08!
Sen ska jag nog åka hem en sväng imorgon bitti, ta en dush och käka lite frukost om jag inte gör det på jobbet, och sen ska jag jobba igen, fast jag har bara 2 uppdrag och dom kommer nog gå ganska snabbt om jag är effektiv! Dock tar det lång tid att åka till dom ställerna..men det är värt pengarna!

Sen på eftermiddagen blir det lite shopping och sen ska jag även hälsa på en god vän som ligger på sjukhuset just nu :'( <3

Nu måste jag ladda min ipod, sen ska jag åka till jobbet!

See ya! /M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0