Helgen!


Det här har varit en sån här toppenhelg!

I fredags åt jag lunch med Annika sen åkte tog hon flyget hem till Dalarna :'( Sen började jag göra mig i ordning sen kom Kenneth och hämtade upp mig här hemma, sen åkte vi in till stan, gick lite i nordstan och sen blev det middag och bio :) Riktigt trevlig eftermiddag/kväll hade jag! :D Sen åkte jag hem där Lauren och Athena väntade och vi gick igenom lite detaljer för kommande projekt.






Igår jobbade jag 9-18 vi hade ganska många beställningar med dagen gick snabbt ändå :)

Åkte hem till Lauren och vi gjorde oss i ordning och åkte sedan in till stan där vi mötte upp Jules och hans kompis :) Vi var på Tranquilo och El Corazon sen blev det faktiskt en sväng till Lounge också för Lauren's skull :P
Ni som bor i Göteborg - eller ni som vill ha tips på bra klubbar/ställen gå till Tranquilo - shit, vilken härlig, fin, mysig liten pub och BRA musik, inte den vanliga musiken de spelar ute, utan snäppet bättre..påminner om när man är utomlands :) Igår spelade de spansk musik och det var bara "tillåtet" att beställa nånting med rom i, enligt vårat sällskap :P

Har jag sagt att jag älskar gratis kvällar?



"Man dricker drinkar med sugrör i om man är tjej, inte kille"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0