Åhléns klubbkväll på kungsgatan!

Idag var en helt vanlig dag igen..satt hemma större delen av dagen, var ut på en kort promenad, gick och hämtade ut mitt paket som innehöll denna fina klocka från Ginza, tack tack :) I'm in love!




Sedan åkte jag och Annika in till stan eftersom vi var bjudna på Åhléns klubbkväll på Kungsgatan! Jävlar vilken kö det var när vi kom dit :( Men det gick snabbt ändå och komma in :)

Fick en liten goodiebag!



Som innehöll detta :)



Inte så mycket, fanns även större goodiebags, men då var man tvungen att handla för mer. Jag köpte bara en ny Dior mascara (det är den bästa i världen) jag lovar! Och en hårfärg.

Nu ska jag kika på paradise hotel, sen ska jag sova eftersom jag ska JOBBA imorn, jag är överlycklig, ledig 5 dagar jobba 2, sen då?

Love/M


Kommentarer
Postat av: Syster

Hårfärg???? Neeeej....förstör inte den fina färg du fick sist! Gör mer slingor hos frisör bara!!!

2010-10-29 @ 19:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0