1 miljon

MISS THIS DAYS WITH U



Här var jag brun, snygg och slimmad! Hade tränat hårt inför denna resa..och la träningen på sidan direkt när jag kom hem för att svulla i mig massa svensk god mat igen. Så nu är det hård SKÄRPNING på detta!

Jag äter väldigt nyttig mat, men det slinker väl ner ett och annat som kanske inte borde göra det..så som choklad!
Mmmm!

Just nu önskar jag att jag hade 1 miljon så jag kunde göra alla saker som står på min "to do list"
Nästa månad blir däremot sweet! 5 löner väntar, så går det när man är en hårt arbetande kvinna...i vissa perioder! Haha! Inte denna vecka dock :'(

MONEY IS A BITCH THAT NEVER SLEEPS! (lär er av detta gott folk!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0