they say me rollin'


Jag älskar att bo i en storstad - för jag kan göra precis vad jag vill, och alla behöver inte veta allt för det. Mina drömmar är höga och många, och här kan dom uppfyllas..om jag kämpar.

Jag har aldrig festat med kändisar tidigare, men det senaste halvåret kan jag nog knappt räkna på mina båda händer hur många kändisar jag har festat med och träffat :) KUL! Igår träffade jag Paradise Patrik och Miss Cami och massa andra nötter! Har även festat med Rang från Kungarna av Tylösand och Petter från Paradise förra helgen :)

Jag har börjat med ett projekt, som jag vill göra klart innan jul, vi får se om jag lyckas...jag har väl kommit en bra bit på väg, men det är fortfarande jättemycket jobb kvar! Wish me luck.

Imorn är det måndag igen :/ Nä, just nu känner jag inte alls för att jobba. Blir en hård vecka och helg! :(

Näst nästa helg blir det Stockholm och sen Dalarna några dagar..ser jättemycket fram emot det! :D Kanske hinns med en dejt i sthlm också, om jag har tur :P

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0