I need a hälsocoach!







Jag har varit en vandrande zombie i flera veckor anser jag själv, vet inte om folk har märkt det på mig, men i onsdags när jag kom till jobbet så var jag kritvit i ansiktet och kunde knappt stå upp för jag hade så ont i magen. Stod ut hela dagen på jobbet, med smärta och illamående, är ledig 4 dagar nu, och det är så välbehövligt! :)

Så nu ska jag ta det extremt lungt dom här dagarna och bara umgås med mina tjejer och ha myskvällar! Idag ska vi äta middag här hemma och sen på söndag har vi SPA kväll :)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag och Annika iväg till Frölunda en sväng och gå i lite affärer...jag ska köpa lite hälso grejer så jag kommer på fötter igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0