4th of july


När jag vaknade upp imorse av mitt alarm på telefonen så var min första tanke "shit, har jag försovit mig"
nästa tanke var "vart ska jag jobba idag??!" Då kan man inte må speciellt bra va? :P

Jag är riktigt utsliten nu av allt jobb känner jag, herregud vad jag kämpar på..men det kommer det antagligen vara värt i slutändan hoppas jag! Dock är jag ju lite sugen på att flytta hem igen, så nu står jag och väger mellan lite olika saker faktiskt..inte lätt när man blir erbjuden olika tjänster samtidigt :S

Just nu är min favorit låt: Kelis - 4th of July den har jag lyssnat på typ 5 gånger nu på morgonen :)
You make me high and I don't wanna come doown!

7 dagar kvar till löning! wohoooo! Då ska jag köpa en varm vinterjacka! Fryser ihjäl i min skinnjacka nu :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0