Inflyttningsfest


Mycket har hänt sen sist, och jag är så busy att jag knappt hinner skriva :)

Men i måndags fick vi besök av Jonas som kom ner till Göteborg och hälsade på oss till tisdagen!
Så jag och Jonas åt på köttbullelandet och sedan körde vi öl på linné och drog historier, jag är kass på att knäcka dem! haha! Sen drog vi hem och lagade middag och drack lite vin och hade trevligt!

Sen i onsdags var vi på Mary Kay awards night i en riktigt fräsh lokal mitt i centrala Göteborg, med massa trevliga tjejer och käkade middag och drack rosa saft, och hade kafferep efteråt, med massa godis, kakor kaffe och annat gott! Annika och jag fick även varsin present eftersom vi var gäster där :) Annika fick en tvål och jag fick ett läppglans från Mary Kay! :)







I fredags gjorde vi inte så mycket efter jobbet, vi handlade och åkte hem och kikade på film.

Och i lördags jobbade jag typ 10 timmar och sen hade vi inflyttningsfest hemma hos oss :) Jag drack champange och shotar för flera tusen, utan att betala ett öre. Tack killar, jag hade en jätte trevlig kväll! :D

Och idag har jag jobbat också 10 timmar! Mina fötter stinker fotsvett så jag ska hoppa in i duschen nu, sen ska jag slå mig ner i soffan o chilla lite bara :)

Lägger upp lite pics later!

Dalarna i helgen? Är sugen på att åka hem och träffa familj o vänner :) Men frågan är ju om man får ledigt på fredag isf? :S

:*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0