H0ckey!


Måste berätta två roliga saker som hänt :)

En dag på jobbet fick jag ett samtal där efternamnet var "Målare" så det svarade en man och jag började
tjöta på som vanligt..sen avbröt han mig och sa, "ursäkta men jag bor inte här, jag är bara hantverkare och är här och jobbar lite, och dom som bor här är inte hemma nu, så du får nog återkomma"
Så jag skojade till det lite och sa "haha, ja det var ju fyndigt att det var en hantverkare som svarade när jag hade kommit till familjen Målare"

Sen igår ringde det en telefonförsäljare till mig han jobbade för ett el bolag och ville jag skulle testa på deras erbjudande, men eftersom jag jobbar som telefonförsäljare själv (och har tidigare även sålt elavtal så var jag mycket medveten om hur han skulle lägga upp samtalet och var inte intresserad överhuvudtaget av det han hade att erbjuda) dels för att vi bara hyr i andra hand och inte kan ändra något sådant, och jag tror vi har rätt bra avtal i dagsläget :) men hur som helst, vi tjötade på ganska länge, sen efter ca 10 minuter när jag sa nej då frågade han om vi skulle gå och ta en fika någon dag, för han bodde ju också i Göteborg ;) så han skulle höra av sig igen, får väl se om de är någon 10 poängare eller om de är nåt rent stolpskott bara! haha! Fast han förklarade sin stil och hur han såg ut och det lät ju väldigt passande, men vem vet!

Nu kikar jag hocke och det står 3-0 till Sverige, så jävla bra dom är!

För övrigt så mår jag inge vidare, har nog åkt på UVI igen :(

Nu ska jag vila lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0