tidig morgon!


Hej kära läsare :)

Nu har jag varit vaken i 6,5 timmar, och är så sjuuukt rastlös så jag vet inte vad jag ska ta mig till! :S
Flög från Dalarna-Göteborg idag, jag var den enda med en stor resväska av ca 7 pers, plus datorväska och handväska..riktigt pinsamt! Och jag var den enda som hämtade ut väskan på bandet sen, alla andra knallade direkt till utgången..haha! Första gången jag åkte mini-flygplan fick jag PANIK, och slog huvudet i taket, men idag var jag hur lugn som helst...jag fick en bra conclution..eftersom jag älskar att resa och gillar att flyga så borde jag antingen bli flygvärdinna (som jag velat bli sen jag var liten faktiskt) eller hooka up med en pilot kanske ;) Då lär man ju få åka med gratis också när det finns platser över...right? :)

Jag är så sjukt ressugen så jag vet inte vad jag ska ta mig till snart! London, Cypern, Spanien, Miami, Ibiza, Italien, Australien, Asien? Mm, finns lite olika alternativ..får se vad det blir! Men mitt mål är att klämma in 2 resor denna sommar, får se hur mycket semester man får ta ut osv!

Har varit i Dalarna över helgen, blev lite oplanerat sådär pga vissa omständigheter..Men jag har haft jättetrevligt :) Hoppas på ett nytt besök i Dalarna snart :) Kanske kommer till P&L!

bobby bolivian - this way


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0