Min prins!


En kväll i Göteborg var jag ut med en killkompis på ett ställe (Lounge) även kallat Göteborg's köttmarknad av många..vi skulle bara dit och dricka något glas vin (och skumpa) såklart..men hur som helst..klart man spanar lite när man kommer in, och det första jag ser när vi kommer upp på ute terassen är en mörkhårig kille, med - en look to die for. Han har mörkt lite rufsigt långt hår, ganska lång, världens finaste ögon (Elijah Wood) en svart kavaj med uppvikta ärmar och ett par jeans. Vi gav varandra intensiva blickar hela kvällen, jag spanade in honom och han kunde tydligen inte slita blicken från mig heller...jag började prata med hans kompisar, sedan kom han fram till mig och vi började små snacka lite...

När man hittar prinsen, så är det all in som gäller (från början) jag har verkligen försökt allting för att han ska bli min. Men med den otur jag har när det gäller killar, så har han ju flickvän sedan nåt år tillbaks.


Finns däremot en kille, som alltid kommer att följa med - vart jag än flyttar, eller gör...så säger flera att det slutligen kommer bli vi, ett bröllop i Dalarna om några år kanske :) Han är ju också en prins. Min prins? Men båda har för tillfället lite väl många bollar i luften känns det som..

Alltså, varför jag skriver det här just nu är för att jag saknar kärlek och vill hitta min prins någon gång..tycker det är på tiden snart!

Men annars, jobb flyter på mer än bra kan jag säga, har just nu 3 extra jobb, och ska få mer timmar är jag lovad, så jag mår bra :) Dock är jag ledig idag, vilket inte är så roligt..vad ska man egentligen med lediga dagar till?

Dock skiner solen ute, fast det blåser lite..men jag ska hoppa in i duschen nu och uträtta några viktiga ärenden denna måndag :)

Har blivit ett enormt stort misstag genom mig och personen som bokade min flygbiljett till Malta, såg det igår så jag hoppas det löser sig. Ingen som åker från Göteborg till Stockholm denna vecka eller i helgen?

/M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0