Malta!


Om jag säger såhär: Allt, allt, allt..flyter på så grymt BRA just nu!

Sökte ett jobb igår - efter ca 15 minuter ringer de och vill att jag ska komma på intervju samma dag - åker dit, har en intervju på ca 40 minuter med en as trevlig snubbe (fick göra ett yrkesprov och efter massa massa frågor, så slängde han fram en bunt med papper och sa att jag hade fått jobbet, wiiiho!

Nu ska jag bara köpa en väst och kanske en ny skjorta och byxor - sen är jag fit for fight! :D

Och idag jobbade jag större delen av morgonen/dagen nere i kiosken på golfbanan, var riktigt trevligt o fullt upp!
Sen kom chefen o hämtade mig så jobbade jag i restaurangen på efterrmiddagen/kvällen eftersom de hade reserverat uppemot 60 pers som skulle käka buffé. Så idag har jag gjort mitt killer pass på mer än 12 h!
Får se vad det blir imorn, men ska jag säga en hemlis? Jag kommer få träffa massa snygga killar imorgon på jobbet, kommer nämligen ett helt fotbollslag och ska käka lunch hos oss ;) wihoo!

och om jag säger såhär, jag drar till Malta den 6:e-10:e juni! :D på ett litet mission! :D kommer bli gör skoj!
Någon som har varit på Malta tidigare? Jag har aldrig varit där och ser mycket fram emot att komma ner! :D

nu ska jag sova, så jag orkar upp imorgon till jobbet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0