Liseberg!


Vilken jobbig natt det var, folk som ringer mitt i natten / på morgonen är inte populärt när man ska upp tidigt och jobba dagen efter..Fast jag antar att jag får skylla mig själv eftersom jag inte satte mobilen på ljudlöst :)

Imorse gick jag även upp vid 7 och trodde jag skulle åka klockan 8, men sen såg jag att jag låg en timme före i planeringen, så jag drack kaffe och kollade på tv fram till kl 9, sen tog jag vagnen till jobbet, och bytte till bussen..men sen den jävla bussen stannade inte även fast jag plingade på den hållplats jag skulle av på (så jag fick åka typ 1 mil extra...) stå där och vänta i 20 minuter på en buss tillbaks och kom "försent" till jobbet ca 20 minuter...men de va chill, de hade ju allt under kontroll ändå :)

Idag jobbade jag så hårt att det gick hål på båda mina strumpor! Det kallar jag att jobba hårt - slita!
Imorgon blir de ett längre pass, börjar kl 09.00 och slutar troligen inte förens sen eftermiddag/kväll..

"pengar rullar in som de ska, de går bra nu" yesbox!

Och eftersom jag inte har firat valborg, vart det BBQ på jobbet igår, och idag har jag käkat världens godaste kycklingfilé och klyftpotatis med en majscremé :)

och nu ska jag in till stan och möta upp N! Äntligen liseberg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0