Lever min dröm :)


Lever min dröm!

Kan bara säga som såhär: Att jag glider verkligen runt på en räkmacka just nu...allt flyter på så jäkla bra, nästan för bra för att vara sant!

Igår inhandlade jag världens bästa present till Annika (enligt mitt tyckte själv då, eftersom det är MIN också) Vi har ett husdjur nu, en guldfisk :) Fast han är lite mysko, han typ spelar död...ligger upp och ned i botten av skålen. Är det normalt beteende för en guldfisk, även kallad
stjärtfisk?
Jag kan verkligen ingenting om fiskar, jag pratade med den som den vore en liten bebis första dagen :)

På lördag ska vi ha inflyttningsfest (för de få) vi känner i Göteborg, och dessutom kom vi på värsta roliga och bra idéen idag, så alla som kommer får en liten "present"/överraskning! Blir grymt kul! 

Nu ska jag sova, ögonen svider...ADi!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0