Juni är lätt den bästa månaden!


Fan, vilken jävla tur man har ibland alltså, igår var det ett 20 tal poliser och 5 polisbilar på avenyn när vi begav oss hemmåt efter en kväll på Berså (total lyckad kväll, och vi skulle dock dra vidare till Push eller Peacock) men pågrund av den tragiska händelsen igår natt så var hela avenyn avstängd! Alltså fyfan, jag förstår mig inte på folk ibland? varför allt våld? :(

Idag har Bobby vart här och vi har gjort upp lite om lägenheten, sjukt nöjd :) Eftersom det inte var bra städat när vi flyttade in blir de ett avdrag på denna hyra för maj månad :)

För övrigt var det planerat utgång ikväll, men jag mår inte helt hundra alltså, behöver inte gå in på detaljer varför jag inte mår bra..men måste uppsöka en läkare på måndag iaf! Fast all sån personal verkar vara oåtkomliga här i Göteborg :(

Och sen fick jag sms från jouren idag att dom ville jag skulle ha jobbat idag, men hade ju som sagt lite andra planer, så jag ska jobba imorn istället...börjar 08.00 och är sjukt nervös eftersom de är första gången jag ska jobba helt själv, i en ny butik, och jag har ingen jobbutrustning?! :/ Hur ska detta gå!

Det var precis som när jag körde firmabilen på jobbet i veckan....Chefen sa "hur ska detta gå, du kommer ju ringa när du nästan e framme i Dalaarna" haha, fyfan, vad killarna på jobbet mobbar mig för att jag kommer från Dalarna :P Dalänningen kallas jag numer!

Nu ska jag hämta lite glass o tycka synd om mig själv ;/

Och det är SÅ mycket BRAAAA (good stuff) som händer i juni alltså! :D LÄNGTAR!!!!!!!!!!! :D

* Malta
* Sis, m familj kommer till GBG :)
* Pier Pressure 2010
* Midsommar
* Min födelsedag!
* Gav flyttar ner till Göteborg från England :)
* Lauren & Sofie kommer hem till Sverige
* Emma & Fredrik kommer till GBG :)
* Jobba massa!
* Parkhäng, grillfester, bada, sola, shoppa, utgång, hänga i Linné
* Tillbaks pengar på skatten ;)

Med mycket mer såklart ;)

Hoppas ni mår bra! Nu ska jag vila lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0