Good luck chuck! ;)


Hade en grymt trevlig kväll igår! Fick även 3 gratis inträdes biljetter till Liseberg! :) tack tack! Jag har 2 över om nån är sugen ;) Fast de går däremot ut den 5:e maj :/

Idag har vi köttat som fan på jobbet, vilket team vi är på jobbet :) alla gäster kom ju såklart samtidigt så det blev en jäkla rush runt lunchen..men de va skoj :) Längtar bara tills nästa gång nu! Så jäkla schysst att få positiv feedback hela tiden också, allt jag gör där gillar dom :) Vissa tror säkert jag är helt störd, jag har blivit en workoholick :) Fick frågan igår "säg något du gillar att göra" Det första jag sa var att träffa människor, och jobba :) haha!

Kollar på "Good Luck Chuck" nu! Roligaste filmen ever, se den om ni inte har sett den :)

Imorgon ska jag gå upp tidigt och deklarera och gå till affären och handla lite smått o gott :)

Känns sjukt att min helg började för ca 2 timmar sen, har slitit som ett djur de senaste 2 veckorna, bara jobb, jobb, jobb! Men som jag sa idag när F klagade över att vi fick jobba över lite så sa jag, men tänk på pengarna ;) Då blev han positiv igen! haha!

Direkt efter filmen ska jag slänga mig i sängen! Ska bli så jävla gött att äntligen få sova ut! :D

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0