Göteborg vs Cypern!


Bo i Göteborg eller Cypern är den stora frågan! (Den dagliga frågan till och med)

Jag har ju blivit erbjuden jobb på Cypern - och kommer bo på antingen ett hotell med (6 pooler!) och massa annat lyx! Eller på bargatan och har nära till ALLT! Men frågan är ju om jag verkligen vill "slösa" bort mitt liv 7 månader till? Eller om jag ska skaffa lägenhet här i Göteborg och vara lite seriös för en gångs skull? :)

Jag och Annika har haft det här samtalsämnet, ja..jag vet inte hur många gånger!

Jag kan verkligen inte bestämma mig för hur jag ska göra..Hur skulle ni ha gjort? ;)


Kommentarer
Postat av: MarieN

Det är den stora frågan babe! Jag åker bara för att jag inte vill känna varför åkte jag inte den sista gången... :) Då har jag iaf gjort det!

2010-03-09 @ 12:14:07
URL: http://marresmarre.blogg.se/
Postat av: Emma

Stanna i sverige babe!! :) hihi så vi kan hitta på massa kul och träffas massa. Åka till cypern kan du göra ändå, på semester o då vill jag följa med :)

2010-03-09 @ 21:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0