Bichon Havanais


Åh, vilken underbart BRA helg jag har haft :D

Hade så sjuukt mycket energi både i fredags och i lördags! Älskar när man mår sådär bra :) Det var en man jag pratade med närmare 19 snåret i fredags, det första han säger är "men hur orkar du" Jag snackade på som fan, "Nä, men du vet jag har fortfarande jätte mycket energi, kvällen har ju knappt börjat..." Han skrattade åt mig och vi pratade ganska länge :) Jag hoppas han kommer kontakta oss för att vilja bli kund :)

I lördags var vi ut på promenad och jag köpte hårfärg på konsum! Har äntligen hittat en färg som tar bort allt gult i håret och blev tok blond :) Mood ska det vara! Ett tips ;)

Igår var jag på stan med Annika & Natalie, vi hade lite "kultur söndag" gick på museum, åt lunch från 7 eleven på avenyn, sen gick vi och hängde utanför konserthuset och satt i solen i över en timme och bara snackade och hade trevligt :) Spanade på lite grabbs också! Jag och Annika sa till Natalie igår att vi inte tyckte att det bor några snygga killar i Göteborg. Sen kom det en 10 poängare och satte sig brevid oss :) mums! Sen kom Viktor och vi åkte och käkade lite och sen åkte vi hem och skulle tvätta på en söndag, ja...helt normal eller hur?
MEN, vi kom på typ runt 17 att vi skulle tvätta, så inte förens typ 17, 30 befinner vi oss i tvättstugan, slänger först in tvätten i 2 maskiner, sen kommer vi på att det var fler lediga, så då går vi bort till nästa rum och slänger in resten av tvätten där, hade alltså laddat 4 stycken maskiner med tvättmedel, och mjukmedel och tryckt igång alla maskiner, efter ca 1 minut..slår strömen ifrån! Va fan, tänkte vi..så jag sätter mig ner och väntar ca 10 minuter kanske, sen kommer Annika in i rummet och säger "Neej, det är inte sant, säg inte att det är det. Det är ju söndag idag" Jag: "Ja?!" Stod tydligen två feta skyltar om vilka öppettider tvättstugan hade, men det hade vi inte lagt märke till :P Men jag menar, alla vill väl tvätta på en söndag? Så jag förstår inte grejen med att stänga av allt vid 17.00!?

Vi går hem till Jocke igen och frågar va fan vi ska göra, för luckorna gick inte att öppna eftersom strömmen var avstängd, men med lite hjälp från honom, så ca 3 timmar senare efter mycket strul så står det 4 stora kassar i hallen med genomblöt och halvtvättade kläder. Eftersom alla tider var uppbokade gick vi och letade upp den lägenheten som hade första tiden idag alltså mellan 8.00-11.00 så vi pratade med honom igår och han sa att vi kunde ta hans tid om vi ville :) Sjukt snällt!

Har redan ätit frukost, och vet inte vad jag ska göra nu! Rastlös till max, och både Annika och Jocke sover :(

Här kan jag visa en liten sötnos som jag vill ha iaf :D Jag blev helt käär i en hund jag såg i söndags. Så nu vill jag också ha en sötis!


Det är en Bichon Havanais :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0