Trädgårn!




Här kommer en vimmelbild från Trädgårn i lördags!
Annika & Jag





Jag är på så jävla dåligt humör, vet inte riktigt varför. Men man är ju beroende av vissa saker och i mitt fall just nu, pengar! 

Vi var och kollade på en lägenhet igår kväll, allting var ju helt OK, förutom själva läget! Den låg mot Landvetter, så det går bussar in till stan som tar ca 15 minuter, och ett månadskort ligger på nästan 600 spänn.
Ska ringa ett nummer idag och kolla, en tjej som hyr ut sin lägenhet i 3 månader, vore ju nice till en början!

Orka måndagar? Vad är det för fel på mig?

Jag är bara så jävla less just nu..på allt!


Kommentarer
Postat av: Emma

Du är inte ensam vännen! jag är oxå less på ALLT! :(

Saknar dig! puss

2010-03-22 @ 12:41:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0