Torsdags öl!


Oj, vilken flummig dag detta varit :) Sov säkert 11 timmar inatt, välbehövligt! Men kanske en aningen övertrött idag på jobbet..skrattade ÅT Jonathan och MED honom åt allt möjligt :P Han skrattade så mycket att han blev röd i ansiktet och fick lov att gå iväg ett antal gånger, själv satt jag och kippade efter luft!

Kom till samma tant idag som igår "Du låter som en liten mus, jag hör inte vad du säger..kan du prata högre"
Klart jag började fnissa lite, då skriker hon "Va fan ringer ni när jag ligger och vilar för, du får prata högre, jag hör ingenting" Alltså vad är chansen på att man ringer samma människa två gånger på 2 dagar, och hon säger exakt samma sak båda gångerna? Jag dog av skratt efter samtalet!

Imorgon ska vi ha samtal med chefen, men jag vet redan vad vi ska prata om..så jag är glad och nöjd :D Tror jag alla på jobbet är! En liten extra slant på lönen är ju aldrig fel, så nu gäller det att skaffa fler konverterade kunder!

Idag har vi jobbat, och sen när vi går ut från dörren stod Natalie och Gavin där, de skrämde bokstavligen talat skiten ur mig! Jag hoppade högt, sen blev de kramkalas :) Sen tog vi vagnen in till stan och begav oss mot Victoria och tog en öl och snackade lite :) Gavin är nämligen här på besök från england. En kille vi träffade i Cypern! Sen sprang jag även på Kristoffer ute på gatorna, det var ju trevligt! Hur stor är chansen egentligen i stora Göteborg?

Imorgon ska vi gå upp lite tidigare och åka in till stan och leta efter en present till våran kära vän Natalie, som fyller år imorgon..(egentligen idag då eftersom klockan är efter 24) Sen ska vi jobba och sen ska jag och Annika antagligen kolla på en lägenhet på avenyn om tjejen hör av sig till oss!

Och på lördag ska vi ut och käka och fira Natalie :)

Nu ska jag sova så jag orkar gå upp i tid imorgon :)

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0