The best monday in a long time :)


Har inte haft något internet sen i torsdags kväll, lite störande! fett beroende av skiten :( Eller iofs, på jobbet har vi ju tillgång till det. Men inte så populärt att sitta och blogga under arbetstid kanske :)

Men mycket har hänt sen sist, tänkte bara fatta mig lite kort.

Flytt - och jag är kär i våran lägenhet
Jobbet - Köttade verkligen sista timmen (vinst var en biobiljett) som Christian kammade hem.
Stressig vinkväll hemma - Karisma - Spöregn - Sova
Resa med stil (inga kommentarer här egentligen) Swebus i ett nötskal! SJ däremot räddningen ;) 
Trött dotter anländer till Dalarna - Titta spännande serier, dricker smirnoff och äter nötter med Paps!
(lördag & söndag)
Jobbar - mjuk start i söndags med endast några timmar
Gick upp halv sju idag (notera tiden!) - Inte normalt om man känner mig! Men är man en arbetsmyra så är man :)
Tycker jag är duktig som jobbar på min "semester" här hemma i Dalarna :) Tack sis!!! :D

Jag skickade ett sms till min mäms idag om att jag skulle tjäna deg idag!
Fick ett roligt svar tillbaks: jag är seg som en deg 

haha! tyckte det var lite skoj, var dock roligare när jag läste det snabbt första gången!

Jag träffade min mäms idag, första gången på väldigt länge! Blev bara en snabbis på stan, men jag blev glad :) Hoppas vi syns snart igen! <3

Take Care!  :*


Kommentarer
Postat av: Nicole

SV:



- Tack snälla du! =)

2010-03-29 @ 22:32:54
URL: http://arrman.se
Postat av: emma härnqvist/perfektion

härligt att komma hem och njuta lite :)

2010-03-29 @ 23:26:39
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0