Sweet dream!


Idag innan jobbet mötte vi upp Jonathan på stan och tog en fika med honom :) Blev en Mc Flurry, Lion Deluxe och en kaffe för min del, mums! Sen fettade vi oss ännu mer på jobbet och åt en varsinn brownie :P

På jobbet hade vi lite krångel med dialern idag, hahaha..dog av skratt när Jonathan och grabbarna vräkte ur sig kommentarerna om allt. Det var lite kul faktiskt! Vi hade inte alla uppgifter på kundkorten, men det gick väl till slut ändå, men vi har nog inte sålt så dåligt en enda dag tidigare. Kom bara till sånna som inte kunde svenska och MALMÖ :( Sen hade vi även ett möte på kvällen som gav alla en liten kick tror jag ;)

1 vecka kvar till lön, ATT jag längtar eller?! :D

Hände nyss en sjuk grej, första gången jag somnade innan kl 24, shit..Jag somnade brevid Annika, SITTANDE i sängen med kläder och smink på mig. Vaknade upp en snabbis i ren panik typ och nu ska jag krypa ner igen :)

På fredag ska vi kolla på lägenheten på avenyn! Sååå glad :D

Gonatt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0