Sun is shining :)


Godmorgon!

Har sovit dåligt inatt igen..jag saknar min säng hemma! Jocke tycker vi är dryga på morgonen, igår morse när vi gick så sa han såhär "Vad mysiga ni är på mornarna.." Han tycker väl vi väsnas för mycket :P
Men vi tycker inte han är så tyst på nätterna heller, han sitter och kollar på film och as garvar och lagar mat mitt i nätterna. Så vi ligger nog ganska jämt där.

Idag ska jag åka och jobba själv, Annika Pannika är sjuk :( Hon ligger i sängen och nyser o snörvlar! Jag var ju konstig i halsen igår och lite idag, men jag hoppas det går över. Har verkligen inte lust att bli sjuk igen!

Idag hade jag 3 missade samtal från TV 4, förkväll..De vill nämligen att jag kommer till Stockholm på en grej, men ska ringa upp strax och säga att jag inte har möjlighet att komma dit!

Sen ska jag ringa Anette också och fråga om torsdag, om det blir något! Jag är så sjukt pepp på det och att få åka hem en sväng och kramas med lite folk :) Jag saknar er där hemma!

Idag skiner solen och är varmt och skönt ute :) Det börjar likna vår här nere i Götet! I love it! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0