Soooolsken :D

Solen skiner som vanligt ute, och jag sitter och dricker en kopp kaffe och funderar vad man ska göra idag, för vi skulle ha en "kulturdag" idag egentligen. Jag, Annika & Natalie. Men dit vi skulle var det stängt. Så vi kanske tar det imorgon istället om det är öppet då och en liten sväng på stan kanske så man gör någonting!
Nu kokar vi ägg och steker på några köttbullar, ska äta macka med köttbullar och ägg på! Vi tänkte göra pannkakor, men hade ingen sylt hemma, sen tänkte vi göra korv stroganoff men hade inget ris hemma :( Vi som handlade ganska mycket igår, lär nog ta oss en sväng idag också till affären!
Igår åkte vi till Johannehov och mötte upp Emma från jobbet :) Och satt där ett tag, sen tog vi en taxi in till stan och gick till Karisma där Jovan hade skrivit upp oss på VIP listan för kvällen..Fast egentligen fanns vi inte med på någon av de 3 listorna de hade, men tjejen som jobbade var så snäll så vi fick gå in gratis ändå :) Åkte vidare till Peacock och där skulle vi också stå på listan, men gjorde det tydligen inte heller. Så jag körde en fuling för att komma in gratis..haha :P Jag sa till vakten utanför att jag bara skulle in och låna toaletten, sen var det fritt fram ju :D tror ni jag är dum nog att gå upp igen och ut? Nej, jag hängde av mig kläderna och väskan och ringde till Annika och sa att de skulle göra likadant :) Sen blev vi bjudna på champange och satt bara och tog det lungt! Sen träffade vi nån kille som jobbar på Push och blev bjudna dit ikväll..men vi får se vad som händer!
Nu vill jag ut i solen :D Ska fråga om Ankan hänger med på en promenix i solskenet! Sen måste vi städa lägenheten..Jocke hann iväg till jobbet innan jag hann fråga om nyckeln till tvättstugan, damn it!
Hoppas ni mår bra :) /M

Kommentarer
Postat av: emma härnqvist/perfektion

hehe johanneberg söt :)



tack igen för igår, hoppas att ni får d ekul ikväll igen :)

2010-03-06 @ 17:20:40
URL: http://perfektion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0