Smakprov på våran lya ;)


Idag gick vi upp vid 9-tiden för att duscha, fixa i ordning oss och äta gemensam frukost som vanligt :) Börjar bli en vana nu, och jag går jämt upp innan Annika :P haha! Ska bli såå skönt att slippa dagiset ovanför, snarkande folk och konstiga grannar, och en dryg Jocke (skämt å sido) men ja, nu får vi iallafall vårat eget place. Och det ska bli så jävla nice! :D

Åkte dit idag innan jobbet och dumpade väskorna och tog lite kort :)









Nu fick ni ett litet smakprov på våran lya :)

Nu sitter jag hemma och väntar på Annika, sen ska vi städa ur den här lägenheten och sen åker vi till våran lägenhet och ska sova där inatt :) Jag fick lov att gå hem några timmar tidigare från jobbet idag..mådde så sjukt konstigt. Hade migrän hela dagen och sen började jag kallsvettas och var jättevarm i pannan, så jag tror jag har lite feber också :( Men jag har vilat nu och fettat mig med kakor och lite godis..Så nu mår jag ju nästan ännu värre, känner mig hur tjock som helst efter svullat i mig alla kakor :(

Nu ska jag dra fram damsugaren så mina sambos blir glada på mig när dom kommer hem!

Dalarna på lördag, jag längtar så sjukt mycket! :D Har aldrig saknat min familj såhär sjukt mycket om jag ska vara helt ärlig! <3 Är så glad att jag har er! Och får träffa alla mina underbara vänner snart igen!

PS. Idag har det varit "shorts väder i Göteborg" ;) Drömde ju dock om Dalarna och att ni hade sjuukt mycket snö hemma, stämmer det?

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0