Överlevde denna måndags ångesten!


Äntligen är måndagen över! Hade sån sjuk måndags ångest tidigare! :( Men jag överlevde denna dag!

Har varit så sjukt trött idag på jobbet, övertrött är nog bara förnamnet har verkligen skrattat åt allt - ja, då menar jag verkligen allt!

En liten kille svarar i telefonen "Heeej"
Jag "Hej, jag heter Madeleine och jag söker Ola"
Killen "Nej, Ola är på toa!"

Jag börjar as garva och säger ursäkta. (PINSAMT!) jaaa, men jag tyckte det lät så roligt eftersom det rimmade!

Sen kom jag till en telefonsvarare och den sa:
"Hej, du har kommit hem till familjen ren och hjort!"
Det tyckte jag också var så sjukt roligt, men det var jag nog ensam om på jobbet!

Sen blev jag utbjuden på dejt av nån som var född 67, haha! En kille som inte hade råd med pension och fick leva på hårt bröd och vatten, då skojade jag och sa att jag var i samma sits och då sa han att vi kunde äta en macka tillsammans istället, och sen skämtade vi vidare, sen sa han att vi kunde dela på mackan. Alltså jag var så övertrött så alla samtal spårade ju nästan ur idag!

Pratade om ledighet idag, och har kikat biljetter hem till Dalarna nu, verkar ju näst intill omöjligt att komma hem. Varför är SJ så dyra och varför ska bussarna ta upp mot 12 timmar? HELT GALET! Då kan ni ju kanske förstå varför jag vill ta ledigt måndag-torsdag? Men det verkade ju inte gå :'(

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0