Ögongodis ;)


Idag har vi köttat på som bara den! Mycket krånglade dock idag och allt krångel drog ju såklart ut på tiden, så det blev väl 11 timmars jobb idag. Imorgon ska sis komma och hämta mig 05.45! Sen jobbar vi tills vi är klara och att det behövs! Jag gillar att jobba med min syster, och de andra tjejerna är också roliga :) Det finns ju lite ögongodis på stället vi är på också, inte helt fel ;)

Hade för skojs skull med mig min stegräknare på jobbet idag, gick lite över 7000 steg idag :) Det är bra!

Nu ska jag bara lägga in timmarna jag jobbat idag, kolla klart på Anna Anka (endast för hon är så sjukt ful och konstig så måste jag ju kolla) och jag ska betala två räkningar, det kommer ju svida rätt hårt dock!

Sen ska jag SOVA! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0