Lyxfika!


Jag har sån ilska inom hela mig just nu, har ont i hela kroppen! Är så arg och irriterad så jag vet inte vart jag ska ta vägen! Vill hem till min lägenhet och jag saknar min katt och min mamma och alla mina saker hemma.

Mitt är MITT, men vissa verkar ju ta för givet att dom kan låna och göra som dom vill med mina ägodelar?! Blir så jävla störd!

Har jobbat ca 5 timmar idag, gick bra! Såg en kopia av Adam Sandler, han var lite rolig :) Han hade nog för övrigt inte alla hemma! Han yrade om bananer och om andra saker jag inte förstod mig på..

Sen åkte jag hem och donade lite, försökte även ringa ett viktigt samtal. Men såklart ska alla ha telefontid! Måste komma ihåg att ringa imorgon bitti och överklaga! Förstår inte varför de tvingar någon betala något man inte ens har använt? En tjänst som jag inte ens har ansökt om eller som jag använt mig av? Sen dyker en fet räkning upp i brevlådan, nej..detta får omprövas!

Sen tog jag en promenad efter jobbet, var hemma någon timme och körde en lyxfika, med kaffe och mazarin!
Sen gick vi hem till min farbror på en fika och pratade lite om allt möjligt.

Längtar tillbaks till våren! (Nästa vecka!) :D

Nu ska jag bara chilla. Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0