Lägenhet?


Idag är det tissdag (som de säger här i Göteborg) lite gulligt faktiskt, har själv börjat ta efter mycket efter denna dialekt. Lite störigt att man anpassar sig så mycket efter något.

Tänk att måndagar jämt ska vara så förbannat jobbiga! Var så arg och irriterad igår att jag var på väg att stanna hemma från jobbet, men jag pallrade mig iväg tillslut ändå..tyckte jag var strongt gjort av mig :)

Igår när vi kom hem så chillade vi mest, hade fått svar om en lägenhet i Hjällbo han hade fått över 50 mail, men hade bara svarat till oss och en till tjej, så håll tummarna för oss nu ;)

Annars har vi en backup, vi tar över Mattias & Viktor's lägenhet i Bergssjön om det krisar. Fast då lär vi hitta en inneboende, för hyran ligger på 7500:- vilket är lite mycket :( Men den lägenheten är sjuuukt stor och mycket fin, fast området är väl sådär..

Nu ska jag göra mig en kopp kaffe så jag vaknar till liv!

OM jag längtar tills helgen eller, först på fredag är det Ladies Night på Karisma :D :D Gratis inträde och sen är det massa roliga happenings som händer där inne under kvällen! :) De bjuder på cupcakes, lottar ut presentkort, mm.
Och på lördag åker jag ju hem till Dalarna, ska bli så enormt skönt faktiskt. Behöver lite space några dagar så jag kan styra upp mina saker hemma och träffa familj och vänner, som är saknade! 

Puss, ha en bra dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0